30 Temmuz 2013 Salı

Üzüm Dalları, Güneş ve Güz ///



      Bildiğiniz gibi yeni şiir kitabım Üzüm Dalları,Güneş ve Güz çıktı. Bir kısmı kitapçılara dağıtıldı. İstanbul'da olanların Kadıköy Alkım Kitabevi'nde bulacağını özenle hatırlatırım. Oraya yakın değilseniz, yakınlardaki bir kitapçıya  sorunuz ; İstanbul'da olmadığımdan an itibariyle net bilgiler veremiyorum. Çok yakında ayrıntılı yazacağım. Kitabın şerefine arkadaşlarım benim için bir facebook sayfası hazırlamışlar, onların kullanımındadır; eşlik ederek onurlandırırsınız:   

     https://www.facebook.com/DogusKokarttii .                                     

    Ben de kitap için bir sayfa hazırladım katılımınızı beklerim:
      https://www.facebook.com/uzumdallarigunesveguz 

  -böyle şeylerden pek anlamam affola-



Arka Kapak Yazısı

Bu şiir kitabı, "sözü şiire çeviren bir ustalığı" sergiliyor. Özgün bir şiir dili yaratma isteği somutlaşmış şiirlerde.
   Doğuş, içten bir şiir dünyasına adım attırıyor bizi. Şiir yükü, bazen bir dizede yoğunlaşmış çıkıyor karşımıza.
Şiir kalpten gelen kalplere giden bir yolculuğu gösterir. Doğuş, şiirlerinde bu gizemi yaşatıyor bizlere.
                                                                                         Bedri Selimhocaoğlu


Eğer
Anılacaksa
Bir gün
Adımın
Baş harfleri
Üç şey
Söylesinler
Arkamdan
Sevgili Şair Beyefendi





Hiç yorum yok:

Yorum Gönder